Skip to content

دانلود//عهدیه

ژوئیه 21, 2010

……………………………….

دانلود از عهدیه لینک غیرمستقیم

دانلود لینک مستقیم ترانه از عهدیه

ای روزگار هوار هوار ..کجا برم کنم فرار؟!
حرفا همه مثله هم ..کو مهر و وفایی
عجب دنیاییه یه گوشش مایه گریس…عجب دنیاییه یه گوشش مایه خندس

…………………………………….

دانلود شهر افتاب با صدای عهدیه

من دختر شهر افتابم…من عروس بزم ماهتابم
پسر شهر طلا با بیقراری اومده…اومده از راه دور به خواستگاری اومده

////////////////////////////////

دانلود از عهدیه لینک غیرمستقیم

دانلود لینک مستقیم ترانه از عهدیه

قلبمو از غصه رها نکردی..وقتی برا یه بار توی زندگی کاری واسه خاطر خدا نکردی
دیگه زخم زبونت چیه؟! خط و نشونت چیه؟!
تو می خوای این دل من خون بخوره تنها باشه
عمر نوح و صبر ایوبم یه روزی تموم میشه
قصه های بد و خوبم یه روزی تموم میشه

…………………………………….

برای دانلود رایت کلیک کنید وگزینه سیو لینک از یا سیو تارگت از رو بزنین

سلطان قلبها : عارف،عهدیه


ناخدا : عهدیه

……………….

آخه

شوهر شوهر

گوشت و گربه برده

رمز و راز

خاطر خواه

چشم چرون

کی گفته

می خوام برقصم

بمون تا بمونم

چی بگم

چشم چرون

غرور

گفتی قر بده

هزار مشگل

کاکو

خلوت

لیلا

میخوام برقصم

ناز دهنت

نشونه

اوستا کریم

عطر

تولدت مبارک

چند آهنگ زیر را برای دانلود باید راست کلیک کنین و گزینه save target az .. را بزنين

انگار

بپا دل دیوونه

مرد بندر

نمیخوام

نمیمونه به غیر از یادی از ما

کی گفته

دل دیوونه

انگار

کاکو

خاطرخواه

لیلا

مرد بندر

نمیخوام

اوستا کریم

خلوت

كو از وفا نشونه

چي بگم

زنگ در

راه خطا

غرور

ناز دهنت

هزار مشكل

قر تو کمرم فراونه…

قاصدك

بمون تا بمونم

دانلود هم اواز

هر چی بود تموم شد

دانلود عاشق شدم من

دانلود آهنگ خاطر خواه

دانلود هرگز هرگز

دانلود گفتی قر بده

گریه کن ای قلب غمگین

حالا كه رفتي برو

كي گفته

دانلود سلطان قلبها(يه شب يه روز) با صداي عارف و عهديه

دانلود شمع سوزان

دانلود آخه من دل به تو بستم

دانلود موزيك قسمت 1 سلطان قلبها با صداي عارف و عهديه

دانلود موزيك قسمت 2 سلطان قلبها با صداي عارف و عهديه

دانلود آفتاب_مهتاب

دانلود چه هستم من اكنون؟

دانلود از دامن كوه بلند با صداي ايرج و عهديه

دانلود هرگز نمیرود یادت ز قلب من با صدای ایرج و عهدیه

افسانه زندگی با صدای عارف و عهدیه

شیرین و فرهاد با صدای ایرج و عهدیه

رمز و راز

کاکو

میخوام برقصم

چشم چرون

اوستا کریم

لیلا


بر روی لینك زیر راست كلیك كنین و سیو تارگت از رو بزنین
عهدیه آلبوم شیرین لب یار


دانلود كليپ تصويري با صداي عهديه

دانلود كليپ تصويري

 


تولدت مبارک با صدای عهدیه

ای خدا دلم تنگه با صدای عهدیه

 


آواز با صدای عهدیه

متن:

بی تو نفس کشیدن برای من حرومه …از تو جدا نبودن همیشه آرزومه

عشق من و تو افسوس قصه ناتمومه … کاشکی منم میگفتم عاشقی کدومه

 


دانلود با صدای عهدیه

یه طرف چاکرتم ..قربونتم ورد زبونه

طرف دیگه یکی میکشه هی خط و نشونه

اخه ما حرف حسابمون چیه تو این زمونه

One Comment leave one →
  1. امید permalink
    ژانویه 8, 2011 6:02 ق.ظ.

    سلام
    ممنون از این سایت خوبی طراحی کردید
    من از فردین خیلی خوشم مییاد مخصوصا در از سلطان قلها

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

